Voor contact bel ons op 010 270 7090 of mail ons via info@studentalent.nl
Wij kunnen je natuurlijk zelf vertellen hoe leuk en uitdagend een bijbaan via Studentalent is. En hoe fijn het is dat je niet alleen geld verdient, maar ook alvast aan je cv bouwt. Maar eigenlijk laten we dat liever over aan de studenten die al voor ons werken en onze opdrachtgevers. Lees hier hun ervaringen. Enthousiast geworden? Meld je dan meteen aan!
Lees alle ervaringen!
"Onze samenwerking met Studentalent ervaar ik als zeer positief. De communicatie is altijd helder en er is een duidelijke focus op onze behoeften.
De kwaliteit van de geleverde diensten is uitstekend. Deze resultaten hebben een significante impact op onze organisatie.
Ik beveel Studentalent dan ook absoluut aan bij andere bedrijven. De combinatie van professionaliteit en betrokkenheid maakt hen tot een betrouwbare partner."
"Wij werken bij RNHB al langere tijd met Studentalent en dit bevalt ons uitstekend! Studentalent heeft vanaf de start van ons bedrijf meegedacht over welk type mens het best bij ons past in de flexibele schil die wij kennen. "
"Met Studentalent samenwerken? Wij zien dit meer als een partnerschap. Een gezamenlijke passie die wij als twee bedrijven delen en elkaar daarbij tot een hoger niveau brengen, waarbij wederzijds respect hoog in het vaandel staat".
Onze klanten zijn zeer tevreden. Om u kennis te laten maken met onze projecten, hebben onze klanten hun ervaringen gedeeld. Lees hier hun ervaringen met Studentalent!
In het kader van de naderende fusie met het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is het St. Antonius Ziekenhuis overgestapt op het EPD van Epic. Omdat niet alle gegevens automatisch konden worden overgezet, zocht het ziekenhuis accurate, snel lerende medewerkers die bekend waren met zorgprocessen en medische terminologie. Precies de eigenschappen die onze medisch studenten in zich hebben!
Het invoeren van een nieuw elektronisch patiëntdossier brengt heel wat werk met zich mee. Bij Alrijne Zorggroep leidde dat ertoe dat er achterstanden waren ontstaan op de afdeling Zorgadministratie. De oplossing? Een pool slimme medische studenten, die in enkele maanden tijd de achterstand wegwerkten.
Bij vastgoedfinancier RNHB ligt de focus op vernieuwing. Na een interne overname werd besloten dat de organisatie moest vernieuwen, waarbij frisse instroom meer dan welkom was. En wat is er frisser dan een student of een net afgestudeerde?
Nieuwe collecties, vragen over producten, retourzendingen: de Customer Service-afdeling van WE Europe heeft te maken met enorme piekperiodes. Om deze pieken op te vangen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om onze studenten in te zetten.
Atelier Goldner Schnitt kreeg het steeds drukker en de vaste medewerkers konden de drukte niet meer aan. Hoog tijd dus om de klantenservice aan te vullen met flexibele, tijdelijke medewerkers om drukke momenten op te vangen én een verdeling in shifts in te stellen.
UPD had per direct twee parttime medewerkers nodig op de servicedesks. Wat twee andere bureaus niet lukte, kregen wij wel voor elkaar: studenten vinden die nagenoeg meteen konden starten!
Een grote, drukke, warme school midden in de stad Den Haag voelt de gevolgen van het lerarentekort. Om alle kinderen een persoonlijke benadering te kunnen geven, zetten alle betrokken docenten én onze studenten zich 100% in.